Strangers

2011-10-26 / 12:32:55
En kul grej som hände igår kväll: jag var ute med en kompis i stan och tog ett par öl. Sedan när jag skulle åka hem visade det sig att jag hade missat sista tåget så jag ringde hem för att fråga om de visste ifall det gick någon buss eller någonting men innan jag hann komma så långt tog batteriet slut på mobilen. Jag improviserade mig hem och när jag kom till Åkersberga sa pappa att han hade åkt till stan för att hämta mig och han var skitsur för att jag inte var vid östra station. Jag hade som sagt inte ens frågat efter att bli hämtad i stan, men idag är han fortfarande pissed som fan haha.

Hursomhelst, dagens:


Kommentarer
Postat av: Anna

vad ironiskt! :P

2011-10-26 @ 15:01:25
URL: http://annaeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0